Veelgestelde vragen

Ik heb een vraag over het plaatsen van een bestelling

Bestellen

Onze webshop is met zorg ontwikkeld, waarbij gebruiksgemak tijdens het bestelproces voorop staat.
Wij hebben geprobeerd om het bestelproces zo eenvoudig mogelijk te maken waardoor het plaatsen van een bestelling zo is gepiept.

wij staan natuurlijk altijd klaar om te helpen als er iets onduidelijk is of tijdens het plaatsen van een bestelling iets niet werkt zoals hoort. 

Ik heb een vraag over de levering van mijn bestelling

Levering

Bij Miner Energy hechten wij naast een gezonde levensstijl ook veel waarde aan service en klantcontact.

We doen er uiteraard alles aan om je bestelling al de volgende dag te bezorgen. Houd er echter rekening mee dat we hierbij wel afhankelijk zijn van de paketbezorger.

Zou er onverhoopt toch iets niet helemaal goed zijn gegaan met het bezorgen van je bestelling neem dan gelijk contact met ons op.

Ik wil mijn bestelling retourneren

Retourneren

Is een bestelling niet naar wens of wil je de bestelling om een andere reden toch graag retourneren? Tot 14 dagen na het ontvangen van je bestelling kun je een retourlabel aanmaken om je bestelling terug te sturen.

Het aanmaken van een retourlabel kan heel eenvoudig via onderstaande link. Vul de track&trace van je ontvangen bestelling en je postcode in en kies vervolgens voor “retourlabel downloaden”

Na ontvangst van de retourzending wordt deze door ons verwerkt en wordt het door jou betaalde bedrag terug gestort op het rekeningnummer waar de bestelling mee is betaald.

Houd er wel rekening mee dat eventuele verzendkosten voor eigen rekening zijn.

Heb je vragen of wil je meer informatie over miner Energy?

Let's Get In Touch!